ENGLESKI JEZIK | NJEMAČKI JEZIK | TALIJANSKI JEZIK |
---|---|---|
Predškolski A (5 god.), B (6 god.) | Predškolski A, B | Predškolski A, B |
1. do 8. razred osnovne škole | 1. do 8. razred osnovne škole | 1. do 8. razred osnovne škole |
Srednjoškolski program | Srednjoškolski program | Srednjoškolski program |
Priprema za državnu maturu | Priprema za državnu maturu | Priprema za državnu maturu |
A1 do C2 stupanj | A1 do C2 stupanj | A1 do C2 stupanj |
Poslovni engleski | Poslovni njemački | Poslovni talijanski |
CAMBRIDGE ispiti | Ispiti Goethe instituta | CELI ispiti |
TOEFL, IELTS | ||
PEARSON ispiti | ||
FRANCUSKI JEZIK | RUSKI JEZIK | HRVATSKI ZA STRANCE |
---|---|---|
A1 do C2 stupanj | A1 do C2 stupanj | A1 do C2 stupanj |
Turizam Turizam i ugostiteljstvo Turizam i ugostiteljstvo
Hotelijerska industrija Medicinske sestre / tehničari i njegovateljice / njegovatelji Medicinske sestre / tehničari i njegovateljice / njegovatelji
Pravo
Informacijske tehnologije
Računovodstvo
Medicinske sestre / tehničari i njegovateljice / njegovatelji
Poljoprivreda
Poslovne tajnice / poslovni tajnici
Bankarstvo
Naftna industrija
Financije
Vojna služba
* za upis u krojene tečajeve potrebno je predznanje A2 stupnja
Nastavom su obuhvaćeni svi uzrasti, od vrtićanaca do odraslih polaznika. Osim razredne nastave u malim grupama (do 10 polaznika), izvodi se i individualna nastava. Pored općeg jezika, nudimo i poslovni jezik te jezik struke (krojeni tečajevi). Grupe se formiraju prema dobi (vrtićanci, predškolci, osnovnoškolci, srednjoškolci i odrasli) i predznanju polaznika. Predznanje polaznika testira se kroz ulazne testove.
Škola je stupnjevanje znanja jezika uskladila sa Zajedničkim europskim referentnim okvirom za jezike Vijeća Europe koji navodi 6 stupnjeva jezika: A1, A2, B1, B2, C1, C2 .
Stupnjevi se izvode kroz module (2 do 4 modula) i svaki modul obuhvaća 70 nastavnih sati, svaki u trajanju od 45 minuta. Moduli se izvode dvosemestralno ( jednom tjedno 2 nastavna sata) i jednosemestralno (dva puta tjedno po 2 nastavna sata), ovisno o potrebama polaznika, odnosno grupe. Po uspješno položenom završnom ispitu (usmenom i pismenom), škola izdaje uvjerenje za završeni modul i svjedodžbu za završeni stupanj. Rad osnovnoškolaca prati se kroz đačke knjižice i ocjene.
Međunarodno priznate diplome općeg jezika dokaz su jezične kompetencije i imaju vrlo široku primjenu. Najčešće se koriste za potrebe daljeg obrazovanja, zaposlenja, useljeničkih i studentskih viza.
ENGLESKI JEZIK | NJEMAČKI JEZIK | TALIJANSKI JEZIK |
---|---|---|
CAMBRIDGE ISPITI | ISPITI GOETHE INSTITUTA | CELI ISPITI |
FCE (First Certificate in English) – B2 prema Vijeću Europe CAE (Certificate in Advanced English) – C1 prema Vijeću Europe CPE (Certificate of Proficiency in English) – C2 prema Vijeću Europe IELTS (International English Language Testing System) | Goethe-Zertifikat A1: Start Deutsch 1 - A1 prema Vijeću Europe Goethe-Zertifikat A2:Start Deutsch 2 – A2 prema Vijeću Europe Zertifikat Deutsch – B1 prema vijeću Europe | CELI Impatto – A1 prema Vijeću Europe CELI 1 – A2 prema Vijeću Europe CELI 2 – B1 prema Vijeću Europe CELI 3 – B2 prema Vijeću Europe CELI 4 – C1 prema Vijeću Europe CELI 5 – C2 prema Vijeću Europe |
PEARSON ISPITI | ||
A1-C2 prema vijeću Europe |
Razumijevanje – slušanje | Razumijevanje – čitanje | Govor – govorna interakcija | Govor – govorna produkcija | Pismeno izražavanje |
---|---|---|---|---|
Mogu razumjeti fraze i najčešće korištene riječi iz područja od neposrednog osobnog interesa (npr. jednostavne podatke o sebi i obitelji, informacije vezane za kupovanje, neposrednu okolinu, posao). Mogu shvatiti osnovno značenje kratkih, jasnih i jednostavnih poruka i javnih obavijesti. | Mogu čitati vrlo kratke, jednostavne tekstove. Mogu pronaći određenu, predvidivu informaciju u jednostavnim, svakodnevnim pisanim materijalima kao što su oglasi, prospekti, jelovnici i vozni redovi te mogu razumjeti kratka, jednostavna osobna pisma. | Mogu komunicirati u jednostavnim i uobičajenim situacijama koje zahtijevaju jednostavnu i neposrednu razmjenu informacija o poznatim temama i aktivnostima. Mogu sudjelovati u vrlo kratkim društvenim razmjenama premda obično ne razumijem dovoljno da bih sam/sama dovoljno podržavao/podržavala razgovor. | Mogu se koristiti nizom fraza i rečenica da bih jednostavnim jezikom opisao/opisala svoju obitelj i druge ljude, uvjete svog života, svoje obrazovanje te sadašnje ili prethodno radno mjesto. | Mogu pisati kratke, jednostavne bilješke i poruke. Mogu napisati vrlo jednostavno osobno pismo, npr. pismo zahvale. |
Razumijevanje – slušanje | Razumijevanje – čitanje | Govor – govorna interakcija | Govor – govorna produkcija | Pismeno izražavanje |
---|---|---|---|---|
Mogu razumjeti fraze i najčešće korištene riječi iz područja od neposrednog osobnog interesa (npr. jednostavne podatke o sebi i obitelji, informacije vezane za kupovanje, neposrednu okolinu, posao). Mogu shvatiti osnovno značenje kratkih, jasnih i jednostavnih poruka i javnih obavijesti. | Mogu čitati vrlo kratke, jednostavne tekstove. Mogu pronaći određenu, predvidivu informaciju u jednostavnim, svakodnevnim pisanim materijalima kao što su oglasi, prospekti, jelovnici i vozni redovi te mogu razumjeti kratka, jednostavna osobna pisma. | Mogu komunicirati u jednostavnim i uobičajenim situacijama koje zahtijevaju jednostavnu i neposrednu razmjenu informacija o poznatim temama i aktivnostima. Mogu sudjelovati u vrlo kratkim društvenim razmjenama premda obično ne razumijem dovoljno da bih sam/sama dovoljno podržavao/podržavala razgovor. | Mogu se koristiti nizom fraza i rečenica da bih jednostavnim jezikom opisao/opisala svoju obitelj i druge ljude, uvjete svog života, svoje obrazovanje te sadašnje ili prethodno radno mjesto. | Mogu pisati kratke, jednostavne bilješke i poruke. Mogu napisati vrlo jednostavno osobno pismo, npr. pismo zahvale. |
Razumijevanje – slušanje | Razumijevanje – čitanje | Govor – govorna interakcija | Govor – govorna produkcija | Pismeno izražavanje |
---|---|---|---|---|
Mogu razumjeti glavne misli jasnog standardnog razgovora o poznatim temama s kojima se redovito susrećem na poslu, u školi, u slobodno vrijeme, itd. Mogu razumjeti glavne poruke mnogih radijskih i televizijskih programa o tekućim događajima ili o temama od osobnog i profesionalnog interesa ako su iskazane relativno polako i razumljivo. | Mogu razumjeti tekstove koji su uglavnom pisani običnim jezikom ili jezikom moje struke. Mogu razumjeti opis događaja, osjećaja i želja u osobnim pismima. | Mogu se snalaziti u većini situacija koje se mogu pojaviti tijekom putovanja kroz područje na kojem se taj jezik govori. Mogu se bez pripreme uključiti u razgovor o temama koje su mi poznate, koje su od osobnog interesa ili se odnose na svakodnevni život (npr. obitelj, hobi, posao, putovanja i tekuće događaje). | Mogu jednostavno povezivati rečenice kako bih opisao/opisala doživljaje i događaje, svoje snove, nade i težnje. Mogu ukratko obrazložiti i objasniti svoja stajališta i planove. Mogu ispričati priču ili prepričati sadržaj knjige ili filma te opisati svoje reakcije. | Mogu napisati jednostavan vezani tekst o poznatoj temi ili temi od osobnog interesa. Mogu napisati osobno pismo opisujući svoje doživljaje i dojmove. |
Razumijevanje – slušanje | Razumijevanje – čitanje | Govor – govorna interakcija | Govor – govorna produkcija | Pismeno izražavanje |
---|---|---|---|---|
Mogu razumjeti duže govore i predavanja te pratiti čak i složenu argumentaciju ako mi je tema barem donekle poznata. Mogu razumjeti veći dio TV vijesti i programa koji se bave tekućim događajima. Mogu razumjeti većinu filmova na standardnom jeziku. | Mogu čitati članke i izvještaje koji obrađuju suvremene probleme i u kojima pisac zauzima određene stavove ili izražava određena stajališta. Mogu razumjeti suvremenu književnu prozu. | Mogu komunicirati dovoljno dobro i neusiljeno, što omogućuje normalnu interakciju s izvornim govornikom. Mogu aktivno sudjelovati u raspravama u okviru poznatih situacija obrazlažući i braneći svoje stavove. | Mogu jasno i podrobno govoriti o mnogim temama vezanim uz područje vlastitog interesa. Mogu objasniti svoja stajališta o nekoj aktualnoj temi navodeći prednosti i nedostatke raznih pristupa. | Mogu napisati jasan, podroban tekst o velikom broju tema iz područja svog interesa. Mogu napisati sastav ili izvještaj prenoseći informaciju ili navodeći razloge za ili protiv određenog stajališta. Mogu napisati pismo u kojem jasno izražavam značenje koje osobno pridajem određenim događajima i iskustvima. |
Razumijevanje – slušanje | Razumijevanje – čitanje | Govor – govorna interakcija | Govor – govorna produkcija | Pismeno izražavanje |
---|---|---|---|---|
Mogu razumjeti dugačak govor čak i kad nije jasno strukturiran i kad veze među rečenicama nisu jasno iskazane, već se samo podrazumijevaju. Mogu bez prevelika napora razumjeti televizijske programe i filmove. | Mogu razumjeti dugačke i kompleksne činjenične književne tekstove te uviđati stilske različitosti. Mogu razumjeti specijalizirane članke i duže tehničke upute, čak i kad se ne odnose na moje područje. | Mogu se dobro i neusiljeno izražavati bez jako očitog traženja odgovarajućih riječi. Mogu se fleksibilno i učinkovito koristiti jezikom u društvenim i poslovnim situacijama. Mogu precizno izraziti svoje ideje i mišljenja te se svojim doprinosom spretno uključiti u raspravu drugih govornika. | Mogu iznijeti jasan, podroban opis složenih činjenica povezujući tematske cjeline, razvijajući određene misli i zaokruživši izlaganje odgovarajućim zaključkom. | Mogu se izraziti jasnim, dobro strukturiranim tekstom te razvijati svoja stajališta. Mogu pisati o složenim temama u pismu, sastavu ili izvještaju naglašavajući ono što smatram važnim. Mogu odabrati stil koji odgovara čitatelju kojemu je to namijenjeno. |
Razumijevanje – slušanje | Razumijevanje – čitanje | Govor – govorna interakcija | Govor – govorna produkcija | Pismeno izražavanje |
---|---|---|---|---|
Mogu razumjeti dugačak govor čak i kad nije jasno strukturiran i kad veze među rečenicama nisu jasno iskazane, već se samo podrazumijevaju. Mogu bez prevelika napora razumjeti televizijske programe i filmove. | Mogu razumjeti dugačke i kompleksne činjenične književne tekstove te uviđati stilske različitosti. Mogu razumjeti specijalizirane članke i duže tehničke upute, čak i kad se ne odnose na moje područje. | Mogu se dobro i neusiljeno izražavati bez jako očitog traženja odgovarajućih riječi. Mogu se fleksibilno i učinkovito koristiti jezikom u društvenim i poslovnim situacijama. Mogu precizno izraziti svoje ideje i mišljenja te se svojim doprinosom spretno uključiti u raspravu drugih govornika. | Mogu iznijeti jasan, podroban opis složenih činjenica povezujući tematske cjeline, razvijajući određene misli i zaokruživši izlaganje odgovarajućim zaključkom. | Mogu se izraziti jasnim, dobro strukturiranim tekstom te razvijati svoja stajališta. Mogu pisati o složenim temama u pismu, sastavu ili izvještaju naglašavajući ono što smatram važnim. Mogu odabrati stil koji odgovara čitatelju kojemu je to namijenjeno. |